25.05.2016 11:21

Lady si s lordem vůbec nerozumí, ba co víc, neustále se hádají. Když už jsou jednoho večera opět v sobě, lady z ničeho nic utichne.

„Drahá, jsem moc rád, že jsem vás konečně přesvědčil.“ Usměje se lord.

„Omyl!“ Odsekne lady. „Já pouze odpočívám!“

Den na to, když lord vyráží na lov, lady si pozve milence, a hned tři. Jenže lord se vrátí o hodinu dříve, než ve skutečnosti měl. Panikařící lady schová tedy jednoho milence do koupelny, druhého do kuchyně a třetího do starého brnění na chodbě.

„Ah, lorde, přicházíte pro další náboje?“ předstírá svůj zájem lady.

„Nikoliv. Pro nové psy.“ Odpoví lord s klidem.

Najednou však vidí, jak z koupelny vychází naprosto cizí muž a mne si spokojeně ruce. Vyleká se, ale věta:

„Tak paninko, a pračka je jako nová!“ Jej uklidní.

Za okamžik však vychází jiný muž z kuchyně a také si mne ruce.

„Takže já jsem tu myčku zprovoznil, a kdyby něco, určitě se ozvěte!“ Loučí se zvesela.

Když už si myslí, že to nemůže být podivnější, najednou se z chodby vynoří rytíř v plné zbroji a ptá se:

„Hola hej, dobří lidé! Nevíte, kudy na Karlštejn?“